[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] [nbsp_tc] Zapewne dla większości z Was, nasi Drodzy Czytelnicy, pytanie postawione w tytule będzie absurdalne. W jaki sposób stres w pracy może być naszym przyjacielem? Skoro tyle mówi się o jego szkodliwości.


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] Rynek pracy nie pozostawia złudzeń. Pracodawcy muszą zadbać o pracowników – tych obecnych i przyszłych. Potwierdza to aktualny niż demograficzny w krajach rozwiniętych i rozwijających się; potwierdzają dane statystyczne. Według GUSu w 2015r. stopa


Jest coraz mniej dzieci, będzie coraz mniej dorosłych. Niż demograficzny w krajach rozwijających się pociąga za sobą oczywisty spadek liczby pracowników na rynku. Świadomi pracodawcy wiedzą, że największym ich kapitałem są ludzie. Ich deficyt to jeszcze odległe ale coraz bardziej realne


Personal Branding jest w Polsce zjawiskiem stosunkowo młodym, wciąż błędnie uważanym za dedykowane wyłącznie liderom, politykom czy ludziom show biznesu. W dzisiejszych czasach dotyczy ono jednak każdego z nas – każdej jednostki świadomej zasad rządzących współczesnym rynkiem. Najpierw definicja: Personal Branding to narzędzie służące zarządzaniu karierą osobistą i ścieżką


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Najpierw kilka faktów historycznych Koncepcja work-life balance narodziła się na przełomie lat 70. i 80. XXw. w Wielkiej Brytanii. Wtedy to gwałtowny rozwój dużych organizacji pociągnął za sobą problemy społeczne, a do głosu zaczęli dochodzić


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Przed nami majówka (acz mało fartowna w tym roku), potem sezon urlopowy. Warto postawić sobie zasadnicze pytanie: czy potrafię wypocząć? Jesteśmy coraz bardziej zapracowani, zagonieni; prywatnie uważam, że bardzo często nie wynika to bezpośrednio


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Nowa praca, nowi ludzie. Wchodzę do[nbsp_tc]obcego budynku, który już niedługo będzie drugim domem. Recepcjonista mierzy mnie wzrokiem. Podchodzę do lady i[nbsp_tc]się[nbsp_tc]melduję. Dopiero jak dostanę kartę wejściową, będę swoja. Na razie[nbsp_tc]- gość.


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] Rankiem wszedł do[nbsp_tc]budynku i[nbsp_tc]minął szefową. Nie spojrzała na[nbsp_tc]niego, gdy przywitał[nbsp_tc]się obdarzając sympatycznym uśmiechem, który momentalnie zgasł. Przed oczyma zobaczył pokaz slajdów o[nbsp_tc]nowych wytycznych podnoszenia tempa sprzedaży. Wiedział, że[nbsp_tc]nie[nbsp_tc]poszły w[nbsp_tc]górę. [nbsp_tc] Przemierzała


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Dzisiejszy przymus wzrostu wydajności i szybkie zmiany zarówno w życiu codziennym jak i[nbsp_tc] zawodowym powodują, że ciężko jest zachować wewnętrzną równowagę, dobre samopoczucie i satysfakcje.[nbsp_tc] Sytuacja taka powoduje poważne problemy zdrowotne, coraz


Leadership – co to jest? Kilka słów o genezie pojęcia. Czym w ogóle jest „leadership”? Dosłowny przekład z angielskiego oznacza tyle co przywództwo bądź szefowanie. Jednak takie tłumaczenie nie oddaje złożoności tego pojęcia. Wraz z postępem cywilizacyjnym i społecznościowym na przestrzeni lat różne kultury