[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] „Albowiem cóż by człowiek zyskał choćby cały świat zdobył, a duszę stracił.” [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc] [nbsp_tc]


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] Modne ostatnio jest mieć osobistego coacha. To luksus, dla wysokiej klasy menadżerów. Szkoda, bo zarówno biznes coach jak i life coach to dobrzy sprzymierzeńcy w drodze rozwoju zawodowego i osobistego. Na szczęście liderzy mają


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] W życiu i w biznesie ważne są emocje. Od tego czy potrafimy nimi zarządzać zależy nasze powodzenie i sukces zawodowy. [nbsp_tc] Model kostycznej businesswoman i twardego szefa nie jest już w modzie. Nowoczesny lider rozumie emocjonalne potrzeby


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] [nbsp_tc] Jakość rozmów biznesowych zależy od wielu czynników. Kompetencje merytoryczne i komunikacyjne negocjatorów są ważne. Ale i miejsce, gdzie są prowadzone ma olbrzymie znaczenie dla ich przebiegu. [nbsp_tc] Biznesowa kolacja w zatłoczonej restauracji, dookoła gwar, papierosowy


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Korporacyjny wellness czyli dbanie o dobrostan pracownika[nbsp_tc]nie jest już tylko modnym trendem w działaniach HR. Rozwijające się organizacje świadomie[nbsp_tc]angażują się w działania[nbsp_tc]corporate wellness, które są[nbsp_tc]elementem ich[nbsp_tc]długofalowych strategii. W Polsce odsetek firm, które dbają


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Do nie dawna w Polsce praktycznie nie mówiło się o programach wzmacniających kondycję fizyczną i psychiczną pracowników. Działania pracodawców na rzecz zdrowia zatrudnionych ograniczały się co najwyżej do finansowania pakietów prywatnej opieki medycznej, a w konkretne działania i aktywne promowanie


Za Wikipedią: Stres w pracy to stan dyskomfortu psychicznego wywołany rozbieżnością pomiędzy warunkami i wymaganiami stawianymi pracownikowi a jego możliwościami poradzenia sobie z nimi w danym momencie. Pracownik dostrzega ten rozdźwięk jako zagrożenie swego zdrowia, życia lub własnej integralności.* O stresie w miejscu


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Początek roku[nbsp_tc]stawia przed organizacjami nowe wyzwania. Jednym z nich jest niż demograficzny w krajach rozwijających się, który pociąga za sobą malejącą[nbsp_tc]liczbę wykwalifikowanych pracowników.[nbsp_tc]Badania mówią, że w ubiegłym roku[nbsp_tc]dobrzy specjaliści i menedżerowie otrzymali[nbsp_tc]nawet do 8 ofert zatrudnienia. Rynek


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] Zachwianie równowagi pomiędzy życiem osobistym a pracą to w dzisiejszych czasach bolączka prawie każdej osoby czynnej zawodowo. Coraz częściej jest to też bolączka świadomego pracodawcy. Samopoczucie pracowników nie potrafiących odnaleźć właściwej równowagi permanentnie


[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′] O dobrostanie pracowników słyszymy dziś coraz częściej. Każda rozwijająca się organizacja wie, że największym jej kapitałem są ludzie. Ich zdrowie i dobre samopoczucie w oczywisty sposób przekłada się na zaangażowanie i wydajność, a te mają swoje odzwierciedlenie