[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]
[nbsp_tc]
In-corporate wellness, czyli: tajemnica sukcesu nie jest żadną tajemnicą.
[nbsp_tc]
Opłacalność i zysk – te dwa słowa jak mantra powtarzają[nbsp_tc]się w[nbsp_tc]biznesplanie każdego przedsiębiorstwa. Nic w[nbsp_tc]tym dziwnego – biznes polega właśnie na zarabianiu.
[nbsp_tc]
Na czym opiera się sukces każdej firmy?
Na pracownikach. To w[nbsp_tc]ich ręce przedsiębiorca oddaje losy swojej firmy, a[nbsp_tc]sukces zależeć będzie właśnie od ich pracy i[nbsp_tc]zaangażowania. Zarządzanie pracownikami nie[nbsp_tc]oznacza jedynie zarządzania powierzonymi im zadaniami i[nbsp_tc]efektami, jakie osiągają. Jest to[nbsp_tc]także zarządzanie ich zdrowiem, stresem, motywacją i[nbsp_tc]zadowoleniem.
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
Który scenariusz wybierasz?
Dobry pracownik, który przynosi zyski, jest w[nbsp_tc]dobrej kondycji fizycznej i[nbsp_tc]emocjonalnej, jest zaangażowany i[nbsp_tc]lojalny, i usatysfakcjonowany. Opieranie swojego sukcesu na[nbsp_tc]chorych, sfrustrowanych pracownikach, których motywem do[nbsp_tc]działania jest konieczność opłacenia rachunków jest dużym błędem.
[nbsp_tc]
Giganci to wiedzą.
Tylko człowiek zdrowy i[nbsp_tc]zadowolony może wykorzystywać w[nbsp_tc]pełni swoje możliwości. Firmy, z[nbsp_tc]czołówki listy biznesowych gigantów, już dawno to[nbsp_tc]zrozumiały i[nbsp_tc]teraz zarabiają grube miliony na[nbsp_tc]słuchaniu potrzeb swoich pracowników i[nbsp_tc]ich zaspokajaniu.
[nbsp_tc]
Wellness niejedno ma imię.
Pojęcie corporate wellness oznacza system długo planowych działań, dopasowany do[nbsp_tc]specyfiki danej firmy i[nbsp_tc]pracujących w[nbsp_tc]niej ludzi. Dotyczy: edukacji, motywowania do[nbsp_tc]zmiany stylu życia na[nbsp_tc]lepszy, oferowania szkoleń, zajęć, stworzenia przyjaznego środowiska pracy, nagradzanie za[nbsp_tc]sukcesy oraz pomagania w[nbsp_tc]odnalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i[nbsp_tc]prywatnym. To[nbsp_tc]oczywiście tylko kilka z[nbsp_tc]puli możliwych rozwiązań.
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
[nbsp_tc]
Zrobicie to wspólnie
Znasz stary dowcip? „Ilu potrzeba psychologów, aby zmienić żarówkę? Zależy, czy żarówka chce się zmienić”. Propozycja zmiany na[nbsp_tc]lepsze powinna być dla[nbsp_tc]pracownika atrakcyjna na[nbsp_tc]tyle, żeby go zachęcić do[nbsp_tc]współpracy. Dostaje narzędzia, którymi zmienia siebie, a[nbsp_tc]co za[nbsp_tc]tym idzie, swoje otoczenie i[nbsp_tc]całą firmę.
[nbsp_tc]
A[nbsp_tc]teraz pomyśl nie „czy” ale „kiedy” przestawisz[nbsp_tc]się na[nbsp_tc]wellness.
[/text_tc][/column_tc][/section_tc]