[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]

Kreowanie wizerunku to popularna dziedzina wiedzy. Praktykowana przez specjalistów od marketingu politycznego, przenika także do biznesu. Jak może być przydatna na co dzień, także poza biznesem? Jak może być etycznym i pomocnym narzędziem rozwoju osobistego.

[nbsp_tc]

Wizerunek to ,,Ty”[nbsp_tc]

Wizerunek, potocznie kojarzy się z polityką lub reklamą. Opalony Lepper i ,,pranie bielsze niż biel”. To stereotypy deprecjonujące dyscyplinę komunikacji. Współczesny świat poszukuje już innych standardów. Autentyzmu, emocji, prawdy! Świadome zarządzanie wizerunkiem jest zintegrowane z osobistym celem, systemem wartości i przekonań, etyką. Nie ma nic wspólnego z tanimi chwytami marketingowymi.

[nbsp_tc]

Eksploracja ,,Ja”

Każdy funkcjonuje w wielu rolach. Od tych zastanych jak: kobieta, córka, syn, brat, do tych wypracowanych w życiu zawodowym czy społecznym. Są one powiązane z naszym statusem zawodowym, socjalnym, realizacji pasji. Matka, żona, przyjaciółka, przedsiębiorca, artystka. Każdy obszar społecznych interakcji ma przypisany układ ról. One określają człowieka, i jednocześnie są częścią składową wizerunku. Warto wiedzieć, które pola są najważniejsze i z jakiej pozycji zarządzasz życiem codziennym. Które role społeczne determinują Twój wizerunek. Często taka eksploracja pokazuje różnorakie dysfunkcje i deficyty. Ale jednocześnie pozwala [nbsp_tc]namierzyć realne przeszkody utrudniające realizację życiowych celów. Marzysz by być samodzielnym przedsiębiorcą, odnieść sukces finansowy w wolnym zawodzie, być dobrym trenerem, albo dobrym rodzicem. I… nie realizujesz się, a przecież masz potencjał i wiele dyplomów zdobytych po drodze. Jaki układ ról pomoże [nbsp_tc]Ci w kreowaniu osobistego sukcesu. Warto mieć tego świadomość i wzmacniać obszary kompetencyjne pomocne realizacji naszych marzeń i celów.

[nbsp_tc]

Zasoby są w zasięgu ręki.

Korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacji to dziś konieczność. Telefon, Internet, Social Media są powszechne, ale jak ,,sprawić” by pracowały na Twój sukces. Dla przykładu: pragniesz być ekspertem w dziedzinie prawa pracy. Czy wiesz jak wykorzystać media w tym celu? Facebook, blogi, fora dyskusyjne, prasa branżowa, audycje tematyczne, jak z nimi pracować w celu budowania roli eksperta, w sposób spójny i konsekwentny? Jak korzystać je przy sprzedaży własnych umiejętności. Jak dzięki nim żyć z pracy, która jest jednocześnie Twoją[nbsp_tc]wielką pasją. Osobista strategia komunikacji to klucz do sukcesu. Znajduje sposób pokazania Twoich atutów. Pomaga zarabiać z satysfakcją i w zgodzie z własnym wnętrzem.

[/text_tc][/column_tc][/section_tc]

Masz pytania dotyczące wdrażania programów Corporate Wellness w Twoim miejscu pracy? Chętnie odpowiemy!

Dane które podasz w formularzu będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.

>