[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]

Jak stworzyć osobisty ‘BRAND’, by komunikował nasze autentyczne talenty, wyrażał nas samych. Stał się źródłem sukcesu finansowego i narzędziem w samorealizacji.

[nbsp_tc]

Czy to możliwe, potocznie kreowanie wizerunku i marketing – to mocno zdewaluowane słowa, kojarzą się ze sztucznością, ,,tanim chwytem” za duże pieniądze. Na szczęście to myślenie w nowej erze komunikacji odchodzi do lamusa. Specjaliści od komunikacji postulują nowy paradygmat: Autentyczny marketing. Jego fundamentalną zasadą jest budowanie dochodowego biznesu bez „marketingu” w klasycznym rozumieniu tego słowa. Dzieje się tak, gdy jesteś w100% sobą, całkowicie autentyczny, w swoim świecie wartości, ‘wibrujesz’ osobowością, inni automatycznie podążają za tym, kupują twój produkt bo jesteś prawdziwy, bo twój system przekonań i motywacji jest spójny. Reprezentantami tego nurtu są wybitni amerykańscy psychologowie, specjaliści od komunikacji min.: James Roche, Seth Godin, Frank Kern, Simon Sinek. Ten ostatni uważa, że ludzie nie kupują tego co robisz (produktu), ale to, w co wierzysz, co Cię naprawdę motywuje. Dlatego postuluje budować komunikację marketingową, od magicznego słowa: ,,Dlaczego”.

[nbsp_tc]

Dlaczego warto stworzyć osobisty wizerunek?

[nbsp_tc]

Czym jest i do czego może się przydać? Po pierwsze Autentyczny wizerunek NAPRAWDĘ pomaga w spełnieniu marzeń i osiąganiu celów. Jednym słowem, autentycznie służy samorealizacji, bo naturalnie i prawdziwie komunikuje talenty i kompetencje, nasze największe atuty. Czasami mamy je uświadomione, czasami nie, a warto je rozpoznać. Mogą okazać się źródłem sukcesu finansowego. Można zarabiać wykorzystując talent, pasję, determinację w realizacji marzeń. To twórcza energia, którą wystarczy uczciwie zamienić na pieniądze. Jak? Po prostu, umiejętnie wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingu. Nowe media mogą pracować na sukces w biznesie i w życiu, dają ogromne możliwości, i nie kosztują tyle co tradycyjna reklama. Ważne by właściwie ich używać do transparentnej i konkretnej komunikacji. Jednocześnie atrakcyjnej wizualnie, trafiającej w gusta odbiorców i adekwatnej do języka technologii, i przede wszystkim AUTENTYCZNEJ!

[nbsp_tc]

Komunikuj siebie, to dobry i skuteczny „marketing’!

[nbsp_tc]

Aby autentycznie komunikować swoje talenty i pasję potrzebna jest głęboka i ugruntowana relacja z samym sobą, odkrycie osobistych talentów. Warto także zrozumieć system osobistej motywacji, mieć zaufanie do siebie, świata i prawdziwą strategię komunikacji.

[/text_tc][/column_tc][/section_tc]

Masz pytania dotyczące wdrażania programów Corporate Wellness w Twoim miejscu pracy? Chętnie odpowiemy!

Dane które podasz w formularzu będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.

>