[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]

Od[nbsp_tc]pewnego czasu standardem jest oferowanie kandydatom lub długoletnim pracownikom świadczeń pozapłacowych. Ich stosowanie ma[nbsp_tc]silne uzasadnienie ekonomiczne, gdyż obniża znacznie koszty pracodawcy, jednocześnie zwiększając atrakcyjność jego oferty. To[nbsp_tc]elastyczna forma wynagrodzenia, która może być oferowana czasowo/uznaniowo, gdy firmę na to stać, w[nbsp_tc]przeciwieństwie do[nbsp_tc]podwyżki, która jest kosztem stałym.

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

spa

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

Benefity są popularną kartą przetargową w[nbsp_tc]zdobywaniu nowej, wykwalifikowanej kadry.

[nbsp_tc]

Kandydaci coraz częściej pytają o[nbsp_tc]takie świadczenia i[nbsp_tc]od[nbsp_tc]nich uzależniają decyzję o[nbsp_tc]współpracy.

[nbsp_tc]

Benefity pozapłacowe są postrzegane jako akt dobrej woli szefa, wyraz dbałości o[nbsp_tc]pracownika i wywołują bezwarunkową chęć odwzajemnienia miłego gestu dawaniem z[nbsp_tc]siebie jeszcze więcej. Ponadto pomagają pracownikowi osiągnąć większy komfort psychiczny i[nbsp_tc]fizyczny, zatem polepszają jego codzienną motywację i[nbsp_tc]efektywność. W zależności od[nbsp_tc]rodzaju dodatku, mogą nieść dodatkowe korzyści dla pracodawcy. Przykładowo, wyjazd integracyjny sprawi, że[nbsp_tc]zespół będzie bardziej zgrany, pakiet sportowy wpłynie na[nbsp_tc]zdrowie, a[nbsp_tc]kursy zawodowe podniosą kwalifikacje kadry, co[nbsp_tc]wykorzysta w[nbsp_tc]codziennej pracy.

[nbsp_tc]

Istnieją różne kategorie benefitów: związane ze[nbsp_tc]zdrowiem i[nbsp_tc]kondycją (pakiety medyczne, karty sportowe, polisy ubezpieczeniowe), rodziną (pakiety rodzinne, organizacja opieki nad dziećmi, wyjazdy), codziennymi zakupami (bony towarowe, zniżki) czy relaksem i[nbsp_tc]czasem wolnym (karnety do[nbsp_tc]kina, teatru, SPA). Jeszcze 10[nbsp_tc]lat[nbsp_tc]temu szczytem marzeń pracownika był firmowy laptop czy telefon. Dziś jest to[nbsp_tc]często niezbędna podstawa, dlatego duże firmy prześcigają[nbsp_tc]się w[nbsp_tc]oferowaniu benefitów, które ich pracownicy będą postrzegać jako atrakcyjne.

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

ręczniki

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

Oczywiście byłoby idealnie, aby oferowane świadczenia były dopasowane do[nbsp_tc]potrzeb danego pracownika, przez niego pożądane – w innym razie mogą odnieść przeciwny skutek i[nbsp_tc]nie[nbsp_tc]spełnić swojej roli. Ambitny specjalista doceni szkolenie zawodowe lub kurs językowy, matka – program opieki zdrowotnej dla jej dzieci, szeregowy pracownik – bony towarowe na[nbsp_tc]zakupy spożywcze, a[nbsp_tc]singiel – karnet do[nbsp_tc]kina, czy teatru.

[nbsp_tc]

[/text_tc][/column_tc][/section_tc]

Masz pytania dotyczące wdrażania programów Corporate Wellness w Twoim miejscu pracy? Chętnie odpowiemy!

Dane które podasz w formularzu będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.

>