[section_tc][column_tc span=’12’][text_tc timing=’linear’ trigger_pt=’0′ duration=’1000′ delay=’0′]

[nbsp_tc]

In-corporate wellness, czyli: tajemnica sukcesu nie jest żadną tajemnicą.

[nbsp_tc]

Opłacalność i zysk – te dwa słowa jak mantra powtarzają[nbsp_tc]się w[nbsp_tc]biznesplanie każdego przedsiębiorstwa. Nic w[nbsp_tc]tym dziwnego – biznes polega właśnie na zarabianiu.

[nbsp_tc]

Na czym opiera się sukces każdej firmy?

Na pracownikach. To w[nbsp_tc]ich ręce przedsiębiorca oddaje losy swojej firmy, a[nbsp_tc]sukces zależeć będzie właśnie od ich pracy i[nbsp_tc]zaangażowania. Zarządzanie pracownikami nie[nbsp_tc]oznacza jedynie zarządzania powierzonymi im zadaniami i[nbsp_tc]efektami, jakie osiągają. Jest to[nbsp_tc]także zarządzanie ich zdrowiem, stresem, motywacją i[nbsp_tc]zadowoleniem.

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

radosny człowiek

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

Który scenariusz wybierasz?

Dobry pracownik, który przynosi zyski, jest w[nbsp_tc]dobrej kondycji fizycznej i[nbsp_tc]emocjonalnej, jest zaangażowany i[nbsp_tc]lojalny, i usatysfakcjonowany. Opieranie swojego sukcesu na[nbsp_tc]chorych, sfrustrowanych pracownikach, których motywem do[nbsp_tc]działania jest konieczność opłacenia rachunków jest dużym błędem.

[nbsp_tc]

Giganci to wiedzą.

Tylko człowiek zdrowy i[nbsp_tc]zadowolony może wykorzystywać w[nbsp_tc]pełni swoje możliwości. Firmy, z[nbsp_tc]czołówki listy biznesowych gigantów, już dawno to[nbsp_tc]zrozumiały i[nbsp_tc]teraz zarabiają grube miliony na[nbsp_tc]słuchaniu potrzeb swoich pracowników i[nbsp_tc]ich zaspokajaniu.

[nbsp_tc]

Wellness niejedno ma imię.

Pojęcie corporate wellness oznacza system długo planowych działań, dopasowany do[nbsp_tc]specyfiki danej firmy i[nbsp_tc]pracujących w[nbsp_tc]niej ludzi. Dotyczy: edukacji, motywowania do[nbsp_tc]zmiany stylu życia na[nbsp_tc]lepszy, oferowania szkoleń, zajęć, stworzenia przyjaznego środowiska pracy, nagradzanie za[nbsp_tc]sukcesy oraz pomagania w[nbsp_tc]odnalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i[nbsp_tc]prywatnym. To[nbsp_tc]oczywiście tylko kilka z[nbsp_tc]puli możliwych rozwiązań.

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

splecione, wspierające się dłonie

[nbsp_tc]

[nbsp_tc]

Zrobicie to wspólnie

Znasz stary dowcip? „Ilu potrzeba psychologów, aby zmienić żarówkę? Zależy, czy żarówka chce się zmienić”. Propozycja zmiany na[nbsp_tc]lepsze powinna być dla[nbsp_tc]pracownika atrakcyjna na[nbsp_tc]tyle, żeby go zachęcić do[nbsp_tc]współpracy. Dostaje narzędzia, którymi zmienia siebie, a[nbsp_tc]co za[nbsp_tc]tym idzie, swoje otoczenie i[nbsp_tc]całą firmę.

[nbsp_tc]

A[nbsp_tc]teraz pomyśl nie „czy” ale „kiedy” przestawisz[nbsp_tc]się na[nbsp_tc]wellness.

[/text_tc][/column_tc][/section_tc]

Masz pytania dotyczące wdrażania programów Corporate Wellness w Twoim miejscu pracy? Chętnie odpowiemy!

Dane które podasz w formularzu będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.

>